Tuesday, March 20, 2012

၂၉ႏွစ္ျပည့္ ေမြးေန႔

မတ္လ ၁၉ရက္ေန႔ဟာ ကၽြန္မရဲ႕ ေမြးေန႔ပါ။ လြန္ခဲ့တဲ့ ၂၉ႏွစ္ရဲ႕မနက္ခင္းတခုမွာ လူ႔ေလာကထဲကို ေခၚေဆာင္ေပးခဲ့တဲ့ ေဖႀကီးနဲ႔ ေမႀကီးကို သမီး ဒီေနရာကေန ကန္ေတာ့လိုက္ပါတယ္။ ကၽြန္မရဲ႕ ငယ္ဘ၀မွာ အေဖနဲ႔ေရာ အေမနဲ႔ပါ အတူမေနရေပမယ့္၊ ေမႀကီးက အေဖလိုေရာ အေမလိုပါ သမီးကို ခ်စ္သလို ေဖႀကီးကလဲ အေဖလိုတမ်ိဳး အေမလိုတဖံု ဂရုစိုက္ခဲ့ပါတယ္။ ေဖႀကီးနဲ႔ ေမႀကီးရဲ႕ ကၽြန္မအေပၚထားတဲ့ ေမတၱာေတြဟာ ကမၻာတည္သေရြ႕ ရွိေနမယ္ဆိုတာ ကၽြန္မယံုၾကည္ပါတယ္။ ကၽြန္မဟာ ရွင္သန္ခဲ့တဲ့ ကာလတေလွ်ာက္ မိဘေတြအေပၚ ေအးစက္စက္နဲ႔ စကားနဲခဲ့ေပမယ့္၊ ကၽြန္မစိတ္ထဲမွာ ေဖႀကီးနဲ႔ ေမႀကီးကို အရမ္းခ်စ္တယ္ဆိုတာ သိၾကလိမ့္မယ္လို႔လဲ ယံုၾကည္ပါတယ္။

ဒီႏွစ္ကၽြန္မေမြးေန႔မွာ ထူးထူးျခားျခားဘာမွ မလုပ္ျဖစ္ေပမယ့္ ေမႀကီးက ၀က္သားနဲ႔ မွ်စ္ခ်ဥ္ဟင္းခ်က္ၿပီး ဆြမ္းခံကိုယ္ေတာ္ေတြကို ေလာင္းလွဴေပးၿပီး ေဖႀကီးက အိမ္ကဘုရားမွာပဲ ဘုရားပန္းနဲ႔ သစ္သီးဆြမ္းေတြ ကပ္လွဴေပးပါတယ္တဲ့။ သမီးေမြးေန႔ကို ခုခ်ိန္ထိ မေမ့ပဲ ကုသိုလ္ေကာင္းမွဳေတြ လုပ္ေပးလို႔ ေက်းဇူးအမ်ားႀကီးတင္ပါတယ္။ သာဓုလဲ ေခၚပါတယ္။ ကၽြန္မကိုယ္တိုင္ကေတာ့ ေဖႀကီးနဲ႔ ေမႀကီးကို ကန္ေတာ့ပါတယ္။ ေမြးေန႔မနက္မွာ ဘုရားကို ေခါက္ဆြဲနဲ႔ လိေမၼာ္သီးပဲ ကပ္ျဖစ္ပါတယ္။

ညေနေတာ့ သမီးတို႔အေဖက ရံုးကေစာျပန္လာၿပီး မိသားစု ညစာ သြားစားၾကပါတယ္။ ညစာေကၽြးတဲ့ သမီးတို႔ အေဖကိုလဲ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ ကၽြန္မလို ခပ္ဆိုးဆိုး သူငယ္ခ်င္းရဲ႕ေမြးေန႔ကို မေမ႔ပဲ ဆုေတာင္းေပးၾကတဲ့ သူငယ္ခ်င္းမ်ားကိုလဲ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ ေမြးေန႔တႏွစ္ေရာက္ျပန္ၿပီဆိုေတာ့ တႏွစ္အသက္ႀကီးလာၿပီေပါ့ သမီးတို႔အေဖကေတာ့ ကၽြန္မကို အသက္သာႀကီးလာတယ္ မရင့္က်က္လာဘူးတဲ့ေလ။ ရင့္က်က္လား မရင့္က်က္လားေတာ့မသိဘူး ေသဖို႔ေတာ့ တႏွစ္ပိုနီးလာတယ္ဆိုတာေတာ့ ေသခ်ာပါတယ္။ ေသဖို႔ ဘာမွ မျပင္ဆင္ထားရေသးတာလဲ ေတြးမိတယ္။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ မနက္ခင္းတိုင္းကို ေအးခ်မ္းစြာနဲ႔ ႏိုးထခ်င္ပါတယ္။

လာလည္တဲ့ ပရိတ္သတ္ႀကီးကို ညစာမစားခင္ ရိုက္ထားတဲ့ ပံုေလးေတြနဲ႔ပဲ ေကၽြးပါရေစေနာ္။

ကၽြန္မလက္ရာ ပဲၾကာဇံသုတ္

ေရေႏြးၾကမ္း

ၾကက္သားနဲ႔ေျပာင္းဖူး စြပ္
ဒင္းဆမ္း


ေကာ္ျပန္႔ေၾကာ္

ေခါက္ဆြဲေၾကာ္

ထမင္းေၾကာ္


အမဲသားဟင္း

ထမင္း   
   
လကၻရည္

စေတာ္ဘယ္ရီ မစ္ရွိတ္

သမီးမ်ားနဲ႔ က်မ

2 comments:

သီရိရတနာ said...

ေပ်ာ္ရႊင္ဖြယ္ ေမြးေန႕ေပါင္း ေျမာက္မ်ားစြာကုိ ခ်စ္ေသာ မိသားစု ႏွင့္ အတူ ... က်န္းမာ၊ ေပ်ာ္ရႊင္စြာ ရယူ ပုိင္ဆုိင္ႏုိင္ပါေစ ....

╔♫╗────────╔═╦╗─♫╗╔╗─╔╗─♥──
║╩╠═╦═╦═╦╦╗║╚╠╬╦╣╚╣╚╦╝╠═╦╦╗
║╦║╬║╬║╬║║║║╔║║╔╣╔╣║║╬║╬║║║
╚╩╩╩╣╔╣╔╬╗║♫═╩╩╝╚═╩╩╩═╩╩╬╗║
────♫╝╚╝╚═╝─────────────╚═♥

nnym said...

္ေမြးေန႔ ဆုေတာင္းေလးအတြက္ ေက်းဇူးပါေနာ္ အမ သက္နႏၵာ :)